Drama

Jahap.. gårdagen da. Fick skjussa lill brorsan till brunnsäng. Sen hakade matte med på ett bananskal o skulle ha skjuss till centralen. Sen var det bara att åka tillbaka till lina o hämta upp Tina och.. ehm.. pinsamt. Hennes kompis. Och vidare till hem till Sarah där hon och Jessica hade kalas.
Det var trevligt.. träffade en brud, Therese, som jag tydligen gått i samma klass som i helenelund, altså för VÄLDIGT längesen. men.. jag kommer fan inte ihåg henne. Alla andra gjorde det, till och med mamma kommer ihåg en therese. Måste hitta skolkatalogen o se haha :)
Haha vi körde scharader, hur fan stavas det ? , jag kom 2:a eller deland 2:a plats med nån snubbe men jag va fan bra :D yeah
Fick en spiderman klubba, känn på den ni.

Ja senare drog jag, johanna, gurra, vera o therese till stanley, orkade inte åka hem o hade fri biljett dit så vafan. Ja, det var väl lite drama där i början.. o fyfan va mycket smått det är där nu. Man får väl acceptera att man blivit äldre.. buhu. såg några av lill brorsan polare liksom. Men vi hängde mest där nere, jag o mitt vatten (körde ju)
Det fanns lite snyggt o titta på men kvällen var väl inte direkt lyckad. Drog hem vid 1 nångång.

Idag blir det en riktig söndag, glo på film o käka chips. om dom nu inte är uppätna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0