?

Fick mail från Ariel idag. Mamman från NY. Hon skrev att dom har inte glömt bort mig haha. Sen frågade hon igen om 28 mars - 28 juni skulle passa mig. Så håll tummarna folk.
Har tittat lite på att kanske plugga engelska i typ Florida/miami beach.. men det lär ju kosta fläsk med pengar.
Vet inte riktigt vad jag ska göra i sommar.. aja nåt händer väl..

Helgen da.
I morgon slutar jag 2, drar in till stan där jag ska träffa carro, lämna tillbaka våra snook biljetter. Måste hitta nån present till Jake, han fyller ju 3 år 28/2. (samma dag som farsan) Men vafan ska man ge han, förslag? Kan ju inte var nå stort. Dyrt o skicka ju.. funderar på typ nån polis t-shirt o nåt mer kanske. Nåt hittar vi väl.

Lördag kommer Sofie, Jessica o Lisa in till södertälje så vi ska dra ut här. Vet inte vart än. Dom ville tydligen till hamn. Så vi får väl se.. inga ställen här är väl att hurra över.

Söndag blir det film med tina. Bara en allmän söndag med massa chill.

Haha fick skjukaste mailet från en snubbe på myspace. Han sa att han hatar oss? stockholmare o vår smör musik o jag vet inte vad haha. Tyckte han va lite rolig. En liten tönt från falkenberg liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0