Funderar

... på vad fan jag ska göra. Om jag inte åker till NY.
Vill inte vara kvar i Södertälje, men ändå känns det som att man inte vill lämna allt o alla. Hoppas verkligen att jag kommer in på skolan till hösten. Då drar jag nog ner till Borås tidigare och jobbar. Man kanske kan få praktik plats nånstans.

Näe vill verkligen åka till usa, skulle vara skit kul. Träffa johanna igen, En annan au pair vi lärde känna, hon är hos en familj i NY så :)

Är väl på bättrings vägar nu, eller försöker intala mig det ialf.
Jobbar tis, tors och fre. På tisdag jobbar jag från 15 til 10 dan efter. Ska gå breve Ove så jag vet hur det är o jobba natt skift. Det här är på behandlings hemmet nu da. Vikarierar ju som behandlingassistens där. Ove som jag ska gå breve är fan den skönaste gubbe jag träffat haha

Undrar hur mycket snor man kan prodicera på en dag alltså, tar ju aldrig slut haha'
Det måste jag kolla up

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0