Go kväll

Klockan är exakt 02.30
Kom hem från Trosa gettot för typ 1 halvtimme sen..

Min dag börjar med att jag vaknar as tidigt, innan klockan ringer, fyfan vad jag hatar det. Och jag kan inte somna om heller utan ligger typ bara o väntar på att den ska ringa :P
Tog 11 bussen ut till stallet.. fyfan vilket jävla piss väder det blev, blåste ju som satan.
Men har jag tagit mig dit ut tänker ja fan rida ett tag ialf haha. Men då får ice för sig att jag ska inte alls rida, tog typ 10 min innan jag kom upp på kräket =)  Men sen gick det fin fint. Eftersom jag inte red så länge så vart ju busstiderna helt fel. Mammma, kom o hämta mig tack. Så jag satt o mös med dom två underbaraste kattungarna tills jag blev hämtad.
Innan man kommer hem måste vi svänga förbi lunahuset o hämta mamma o pappas bio biljetter, så in där med ridkläder, såg rätt risig ut haha men vem fan bryr sig.. du kanske?

Ja, sen va det bara att åka hem o fixa sig o dra till carro.
Mmmh mat.. hamburgare på krilles är aldrig fel. Vid 7, (en timme försenade) anländer vi till söt sofie, där hittade vi denise, jessica o sandra. Jätte trevligt.. ehm, dom drack, o så spelade vi spel..vafan heter det, rita o gissa? as kul vare ialf.
Runt 11 tiden bar det av till Tim som hade fest tydligen. Jag fick leka taxi. Men ja, där va det ju inte så kul, rätt segt o sen stappla det in mer o mer små saker så vi drog vidare ner till sportis, där det för övrigt va rätt segt oxå. Men sen fick ja åka hem.. hatar o köra på kvällen, så tråkigt haha men vad gör man inte för att få sova i sin egen säng.. näe ,men vänta.. mitt rum är fullt med annat folk.. så ja får ta lill brorsan rum.

Ringde The Orr family i usa nyss men inget svar, måset pröva igen.
hej på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0