Jobb

I veckan skulle jag inte ha haft nå jobb.. men så ringer dagis i enhörna o frågar om ja kan hoppa in. Såklart man ställer upp.. peeeeeengar. Men jag sov så jevla skönt. Typiskt liksom.
Så det va ba att gå upp o göra sig fixad.. efter jobbet vart det att att åka in mot stan o skriva på papper så jag kan få min lön från mitt andra vikariejobb som behandlingsassistent. För den vill man ju verkligen ha..
Ska jobba imorgon oxå.. sen får man väl se om telefonen ringer.

Veckans planering annars da.. ehm ska förhoppningsvis träffa Emelie på en fika på onsdag, det va så jedrans längesen.
Måste ut till stallet o ha kul med pollen.. oooh jusste sen på fredag fyller cicci 22. Då blir det feeeeeest !!

Wiiee hämtade ut biljetter till Stanley's 1/2 när snook kommer dit.. hoppas det blir skoj.. har fått med mig carro och Sandra.

Känner mig as seg, lite ont i halsen (får inte gå o bli sjuk nu)
Näe nu blir det seg vid tvn.. tjollahopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0