Kräksjukan

Jahapp, så har man gått o blivit sjuk. Har inte vart sjuk på fan ett år så det kanske var dags.. men fan.. kräksjuka.. hatar det..
Vaknade i morse av att ja mådde dåligt.. men jag gick till jobbet (dagis i enhörna) för att försöka.. men icke sa nicke.. frukosten kom upp.. hann vara där kanske 10 min haha.
Så nu har ja degat på soffan hela dan.. blir så uttråkad. Men är inte så sjuk. bara spytt 2 ggr så. Men jag tar det lugnt veckan ut ifall att.
Fan jag behöver u pengar haha

Får väl se om det blir en lugnt helg nu da. dötrist!
Nu ska ja nog ta tag o läsa en bok.. fetaste huvudverken efter att ha tittat på burken hela dan.

Kommentarer
Postat av: Mia

En jävlades tur att det inte smittar via nätet :D

2008-01-16 @ 20:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0