NY

Baah! Fick ett mail från Sam (morsan i usa) hon undrade om jag kanske skulle vilja åka till New York o jobba hos Joe och Ariel, hennes bror, dom har ett barn..Olivia. Deras au pair hoppade precis av så dom behöver nån tills dom hittar en ny..
Men jag vet inte om ja ska åka.. vill ju.. men dom är väldigt speciella.. går inte riktigt o förklara men det kommer inte bli lika roligt som med Sam o dom..
Så vi får väl se.. men åker ja lär det bli i mars..
Då kanske man kan ta en tripp till florida oxå o hälsa på. =)

Tillägg

Pratade med Sam nyss. Fan nu vill ja åka.. 3 månader klarar man alltid.
Men ska inte ha för höga förhoppningar, dom kanske inte kan vänta i typ 2 mån tills jag kan komma..
Fick prata med lilla Jake oxå.. eller han avbröt oss konstant o skulle säga saker.. han tycket jag skulle komma dit, jag kan ju ta bilen sa han, sen skulle han cyckla hit, han har ju fått en ny i julklapp. Sen skulle han säga att han lekte med lego.. och att han sprang runt naken haha.. sötunge.. sen sa han at han saknar mig.. *tår*
Aja vi får väl se hur det här slutar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0