Pappsen..

.. han e söt han. När han kom hem igår hade han med sig tre rosor till mig, han tyckte jag skulle bli frisk snart :) Håller med honom faktiskt.

På måndag vid 10.30 kommer det en fotograf hit och ska fota huset, så när vi väl ska sälja så är allt fixat. Dom känner inte att dom vill bo kvar här, så stort när jag flyttar, vilket jag räknar med att göra ganska snart. Så dom letar lägenhet in mot centrum.

Jaa.. annars da.. det händer ju inte ås mycket, har inget liv just nu.
Ligger o kramar min enda kompis som vill vara med mig just nu.. doggen nisse pisse. Min lilla sötnöt.

Vet inte hur jag ska göra nu i februari.. om jag ska fortsätta med ridningen eller köpa nå jävla gym kort nånstans. Kommer ju jobba konstant så jag kommer ju inte kunna åka ut så ofta.. vilket känns rätt segt. Ska ta ett snack med cicci imorgon!

host host.. näe nu blir det väl att kolla på nån film.. blir nog Atonement.
tjingeling
image25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0