So sick of being tired and so tired of being sick

Jag verkar ju aldrig bli frisk. Har fetaste förkylningen nu.
Missade ciccis kalas.. trist. Men ja, bättre o va hemma så man inte blir sjuk en vecka till.
För nästa vecka frå jag INTE vara sjuk. Ska jobba, o bra tider, cash cash cash !!
Så mina sjukliga dagar har gått åt att tycka synd om mig själv, läsa massa tidningar, typ Elle, fick prenumation eller vare heter av mamma i julklapp. Har försökt komma in i skissandet igen också.

Mööp Mööp

Började lyssna på lite skivor ja köpte i usa.. typ som The Almost - Souther Weather
Mayday Parade - A lesson in romatics och sist men inte minst Monty Are I - Wall of people




En ung kille kommer in på apoteket och ber apotekaren om en kondom. Han
tycker det är lite pinsamt
och känner att han vill förklara sitt köp.
- Min flickvän har äntligen bjudit hem mig på middag och jag är säker på
att om allt går bra kommer
jag att tillbringa natten med henne.
Innan han betalar ångrar han sig och frågar efter en kondom till. Han
förklarar:
- Min flickväns syster flörtar med mig ibland, jag är säker på att hon
gillar mig, kanske har jag tur
även med henne ikväll.
Han tar upp plånboken men betalar för tre kondomer samtidigt som han
förklarar för receptarien:
 - Min flickväns mamma är relativt ung och snygg, jag tror att hon tycker
om mig och jag kan faktiskt
ha möjlighet med henne OCKSÅ.
Kvällen kommer och alla sitter samlade runt middagsborder och det första
som händer är att dom
ber en bordsbön. Efter bönen tar alla upp besticken utom den unge killen
som fortsätter att be.
Efter några långa minuter knuffar flickvännen på honom och säger:
- Jag visste inte att du är religiös.
Då svarar killen:
 - Och jag visste inte att din pappa är apotekare...
 
Slutsats: Prata inte om dina strategiska planer med främlingar, hela
organisationen kan kollapsa.


Ett av några mail jag fick av Ingela nu när jag vart sjuk :)
(carros mamma)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0