Trööööötttt

...Är vad jag är. Jobbade natt igår. 19h .. sov i en jävla tält säng haha. På måndag ska jag göra det själv. Jobba natten alltså, igår va jag me ove så jag kunde se hur allt går till.. Sov typ inget, fick höra sen att det va för att det va fullmåne... ja.. 

Va hos vårdcentralen igår, frick träffa doktor Albert Ercan, tror ja, trevlig kille.. men jag va väl bara vanligt förkyld, så jag fick bara utskrivet alvedon o nässpray.. ucsh hatar det. Han skulle ringa i morgon bitti o se om jag mår nå bättre. 

Vet inte hur mycket pengar jag har behövt låna av mamma den här månaden. Busskort, vårdcentral, meduciner... listan bara fortsätter.. men snart.. snart får man lön ... jippppi!!

Om en timme ska jag luncha me johanna persdotter, det ska bli trevligt, fan inte träffats på as länge, visst vi har setts ute o så men inte satt oss ner o pratat så det ska bli kul. Även fast man kanske bara har råd med ett glas vatten haha.

Happ, så va näsan täpp igen da. snyt snyt.

Åh ja, foto affären va den nu heter i kringlan ringde.. min kamera är klart.. den som gick sönder i usa.. och det kostar inget.. det gick på garantin.. YES! så den ska hämtas idag också. Inte glömma. Bäst o skriva en minnes lapp. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0