12/6 Lördag

FLORIDA-KEY LARGO

Idag blev det  Kajakpaddling. Det var jag-Kelly, Sam-Alyssa, Tom-Jake och Janeen,Emma,Julia fick ta en kanot. Vi var ute ca 1 tim, Det fanns en rutt man kunde ta. Skit kul, fast lite jobbigt men :) Ett plus var att killarna som jobbade där va snygga .. haha.
Ehm å ja jusste, min rosa lilla kamera gick sönder.. oops.. alltså både jag och Tom hade med våra kameror i små vattentäta plastpåsar i kajakerna, min blev minst blöt men såklart är det den som går sönder. Ska kolla vad det var för försäkring jag tog på den.
På eftermiddagen drog vi ut på en biltur och stannade på ett jättemysigt ställe och åt middag. Resten av kvällen var rätt chill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0