14/6 Måndag

FLORIDA-KEY LARGO

Skulle ha hyrt båt och vart ute med den idag men så blev det inte, massa strul med Keegans så idag blev det en chill dag. Toaletten på trailern var full så den tömdes. Jag, Sam, Janeen och Breanna drog iväg och handlade inför båtfärden imorn, och sen lite lätt shopping.
Vid 1 tiden drog vi mot en restaurang, samma meta som igår, mat, bar och pool. Fast den här låg 5 min från oss, Jimmy Johnson´s BIGCHILL. Jag och Breanna låg i poolen hela dagen och drack massa goda drinkar,som tex Key Lime Coroda.. as najs. Hon är bara 18 men fick lov att dricka lite :D det är ju som sagt 21 som gäller i USA.
Sam drack 2-3 drinkar och sen vart hon deckad i bungalowen vi hade .. haha så typiskt henne. Men innan hon deckade så han hom informera mig om att hon ville att jag skulle flytta till florida, dom skulle köpa en lägenhet till mig vid summerhous, som ligger vid stranden, inte helt fel :P Ms.Janeen blev också lite rund under fötterna så Mr.Bill blev the designated driver. Kelly var skit sur på Sam för att hon var full..haha skit kul!
Vi kom hem rätt sent så det blev film time på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0