20/6 Söndag


Ja så nu sitter jag här hemma i Södertälje igen. Det var inte kul att säga hej då till alla, igen. Får se hur lång tid det tar innan man får se familjen Orr igen, fan ungarna växer så fort. Sam körde mit till flygplatsen, flyget gick 10.45 och i NY vart det runt 5 tim väntan på flyget hem, segt. Men jag fick äntligen äta min efterlängtade kina mat, General Tos´s chicken.. mums. Resan var rätt seg, kollade på 3-4 filmer och var helt slut när jag kom hem igår. Jag tänkte sova nån timme och sen åka ut till stugan, vid 5 ringde pappa och undrade vad jag gjorde.. hehe nån timme ja.. så åkte ut dit å grillade, sen var det bara att åka hem, tänkte packa upp men somnade :P vaknade runt 3 inatt och var rätt pigg, så det blev tv tittande och runt 6 tiden somnade jag igen till pappa väckte mig vid 11. Är fotfarande sjukt trött.. men men :D Har haft det helt underbart ialf!
Imorgon blir det jobb. Sen kanske Västkusten på onsdag med Diana och några killkompisar till henne, Vi får se hur det blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0