Måndag 20/9

Dagen började hos kiropraktorn. Har ju haft sjukt ont i ryggen på senaste tid så jag bokade tid hos en kiropraktor förra veckan. Han kollade å hade sig, sen kom han fram till att mina 2 kotor längst ner i ryggen i princip satt ihop = inte bra! Hade tydligen rörlighet som en gammal kärring. Så det fixade han genom att knäcka isär dom.. typ.. så idag var det återbesök, knäcka ryggen en gång till och nästa vecka blir det igen, får ju hoppas att jag inte behöver gå dit alltför många gånger, INTE billigt! Han vet inte hur det kan komma sig men jag gissar på att det händer vid min ridolycka.. men men.

SEN så tog jag å nisse oss mot sjöhaga hundcenter. Där fick han pröva på att simma i bassäng. Han var Såååå duktig, lite läskigt var det förstås.. men han var så duktig att jag kan åka dit själv å simma honom å då blir det billigare! Efter så fick han stretching av Birgitta, han var tydligen lite stel vänster bak, men för att vara 12 så tyckte hon att han var jätte bra!!
Vi har även börjat vår höst kurs, en gott å blandat kurs ute o bastmora. Prova på lite olika saker å hålla igång. Våran duktiga gamla gubbe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0